2012年3月19日星期一

香港的蝸居閃電賣了

呢排香港樓市好勁,睇樓活動甚活躍,我的蝸居在我去北京時出租咗,但都想襯層樓市價不錯,有錢贏時放咗去,儲備定一筆錢等個樓跌了而入手一間大D、升值D o既樓。

上咗車落番車,起初都幾掙扎,不過為了日後能搬大屋,呢個做法都係應該o既。上年我地都放賣,租客好唔合作呀,一次都唔肯放買家入屋,咁都冇佢乎租客係有權咁做。


租約到今年4月8日結束,我地2月時再同租客講明會收番賣出去希望佢幫下手啦,好來好去,佢最後都合作肯俾買家睇樓,不過好苛刻,只願意安排一個星期六的晚上,把所有agent group埋同一時段睇,每批仲只能入屋睇5分鐘即走。不過都唔知算唔算係佢幫咗我,因為限時睇樓 (而嗰排租盤真係放得少),機會難逢,搞到我間屋好似 "搶手貨" 咁,d agent又各自同有興趣的買家落藥,話 "啱就要快呀"、"多人爭呀" 咁樣,我地嗰晚不停收倒agent的電話話有買家開價,我地見個勢咁好梗係等下啦,總知邊個願意俾一口價,就先到先得唔需要auction。

最後在3月初總算找到買家了,係個後生女同我差唔多大。我同老公隔兩日專程返咗香港上律師樓搞手續,預計4月20日交樓。

又落番車了,我同媽咪講賣咗樓賺咗錢,佢替我高興。但同奶奶講,佢就唔係好贊成,怕我地上唔番車,第日買過層新的又未必會近住佢。

之前話過等埋4月10日公司出雙糧同bonus後就resign,返香港冇屋住了!! 所以都要積極點搵租盤,應該租近奶奶,第時佢可以好方便咁湊bb! 佢知道我地將會住得同佢咁近,相信應該高興番o既...............


沒有留言:

發佈留言