2012年2月20日星期一

一年北京生活的終結!

咁耐冇BLOG,今日點都要記一記。

今天,老公告訴我,叫他調到北京的CEO,辭職離開公司了。而新上任的CEO,有意思讓他回港,有新崗位。

我聽倒呢個消息,真係好驚喜又意外!

最近讓我費剎思量,沒有方案的寶貝計劃,就是因為未有"歸期",未諗通在北京定香港陀BB、未諗通好冇QUIT咗天津份工回港先要.....面對著一堆問題!

現在,回家有期,突然一切煩惱都冇啦咁

之前話,計劃趕不上變化,真係對極! 老公話幾時都可以預備回去o家喇,反而我仲想等多陣,因為4月10日是公司的雙糧+奬金發放日,當然攞埋先RESIGN啦!

我諗,4月底5月頭倒,我應該可以做番香港人了。

計計下,決定來北京,只是一年前的事,無想過咁樣就過去了。

如果上年知道老公只會stay 一年,我諗我一定唔會咁冒險,辭咗份工咁樣跟佢來。這樣的話,我便沒有機會親身感受離開香港、走進大陸的生活體驗,which is 非常難得的啊!

由吃炸薯條變了吃炒土豆絲

由大家樂早餐變了豆漿燒餅

由香港口音普通話學會帶點卷脷

感覺陌生的大城市變了第二個家

縱橫交錯的北京地鐵再也難不到我

學懂了到西單及秀水街買衫的講價技巧

一年前,甚至嫁俾呢個老公時,我發夢都冇料到自己在2011年會有此生活體驗的機會。

人生就係咁,充滿變化,估佢唔倒。

可能,個天真的早已替你安排一切了。凡事順其自然,不用擔心,也不用強求,享受突如其來的驚喜吧!

沒有留言:

發佈留言