2012年4月22日星期日

天津份工辭咗喇.......

4月10日,收到期待咗幾個月的雙糧同bonus,我亦都按計劃、如期於之後一日,向公司請辭。

其實都幾老套,昨天出今天辭,不過無人不為己,雖然我個dept總裁唔想我走 (正值用人之際),但佢都話 "你老公要調番香港,你要跟住回去,呢個理由咁充分,我都無法子啦!"。我的position係需要2個月通知,即係應該6月10日先走得,我梗係唔想啦,我向總裁話老公其實asap要回去,北京的家佢公司已經唔幫佢租了,想佢5月頭回港報到! 我想4月25日便走,即係唔夠2個禮拜!

我諗大陸同香港公司除咗產假、工作效率之外,仲有一個明顯分別是,大陸的領導通常人情味較重,能予你方便都盡量配合o既,佢肯俾我2個禮拜就走!


我辭職的消息好快就俾我最尊敬的123總裁知道了,123而家正在搞辦公室政治,搞曠工,一月起一直放no pay至今了,我諗佢係想董事長知道冇咗佢會點。我本來都好想走前能見佢一面,匯報埋手上的工作,不過佢梗係唔會為咗我返唻公司啦,我同佢通過電話,佢都好想我留低呀,仲叫我唔好理老公喇自己留响度,包保我發展順利! 唉,如果呢度係香港就好啦,公司個大領導咁睇得起自己,都開心o家,但現實就係咁都冇法子啦。

過兩日就last day了,呢排我每日都努力pack嘢,天津間宿舍房話哂都住咗成年,都好多濕星嘢,北京間屋就更加啦!

之前唔知幾時能回港都冇乜嘢,一有咗歸期,突然變得好homesick,好想馬上就回家! 阿媽當然就開心到爆! 同佢講電話都 "唔講咁多喇你返唻先講啦咁!"

買咗4月30日的機票,我返唻啦!!!!


1 則留言:

  1. e, back to HK already~~~ WELCOME BACK!!!

    回覆刪除