2011年2月28日星期一

北上倒數第9天

310,下午1:20pm,我便走了,將進入一個人生的另一旅程。


我為新生活興奮,同時,那份陌生感覺又帶來莫名的恐懼。


轉變帶來不安定感,同時,又帶來生機。


心情很複雜,但還是令我期待。


今天上班,仍然忙碌著handover的事宜,last day8號,希望新人頂得順,Katy加油呀!


今天晚上,就要勞碌地pack好雜物、春夏秋冬的衣服清楚分類、安頓好貴重物品、收藏好儲了多年的烘焙工具、結婚相等等等等。真係好多嘢,我已經多天3:00am才睡,好鬼眼瞓,人都癲呀!


前幾天,已忍心地把阿女用膠膜重重wrap好,送到奶奶家代為 照顧,佢會否掛住我呢? 我會掛住佢囉。


上星期五,舊同事樽樽、阿STEP + 佢老公 & BB 與我farewell,多謝師奶仔阿step 的利是,及樽樽的漂亮圍巾,我會帶埋上去。走前見不到樽樽的腹中塊肉真面目,但肯定是個肥肥白白的bb女,記得send相俾我呢。



昨晚,與老DAIRIS + 佢老公 & BB farewell了,我地多年姊妹,雖然少見,不失友誼,不要把我忘記啊 *v*。祝晴晴越大越靚女,老DAd有聲氣啦!


1 則留言:

  1. Haa!我自己都未諗定你仲等我"有聲氣">v< ^0^

    希望你新開始一切順利~

    回覆刪除