2010年9月21日星期二

驚喜! THANKS MY HONEY

拍拖時,叫老公送花給我,佢話 "嗱......我諗住一世人送一次花,你自己揀嘞,想咩時間收?"


當然,我都冇堅持要。


結果求婚當天,收花了。


***********************************************************************************************


結婚當晚,老公驚喜地送了一首歌給我,唱至中段,他走下台,往一個角落走過去。我在台上看著他,取出大大的一束花,向我說了這句話:


"我呢世人只會送一次花,求婚嗰時送咗,而家為妳破例再送一次,99枝玫瑰!"


我哭了。


即使呢世人都再收唔倒花,我已經好心足,因為結婚當晚的一幕,令我難忘得很。


***********************************************************************************************


今天,又是921,我一路做嘢一路等待放工,同老公撐台腳。六時多,一位男同事走過來跟我說:


"我發現咗D嘢,我諗...........你自己唻睇下好D"。


死嘞,又唔知發生咗D乜嘢事。只得跟住出去走走。到門口....................................


"POLLY YIM小姐唔該簽收..........",是送花的哥哥。


雖然情節普通,但想起老公又違背自己說過的話了。


今日真係................好甜呀!


老公,結婚週年快樂!!




 


3 則留言:

  1. so sweet sweet~~~
    [版主回覆10/09/2010 16:22:00](Empty)

    回覆刪除
  2. very sweet...Happy anniversary! 

    回覆刪除