2010年9月25日星期六

結婚週年"快樂".....遊!

今日924,攞咗假,補充結婚一週年。 (正日阿凡比唻咗賀我.......冇出街......  -__-)


其實都唔知做乜好啊! 想去下郊外遊。老公提議去昂平360昂下。


一早去到(其實都10點幾),原來都好多人,好多遊客。等纜車入去要成粒鐘! 所以最後選擇搭巴士入、纜車返,其實都睇倒要睇o既風景o既!


講真入到去都係睇大佛、參觀下寺廟,冇乜特別值得提。係見倒嗰度慶祝中秋節的decoration,有一個吹氣巨型月亮好精緻,仲有好多個吹氣飛天兔仔,好靚好得意,好想偷一隻



夜晚出返尖尖咀食dinner。我揀選了秋田鐵板燒豪食一番!


是晚我挑選了 "秋田"二人餐,食物豐富,一道一道菜咁燒,成晚影過不停,我問鐵板燒個師傅阿"尖尖",我地係咁好煩好無聊,佢話: 實在太慣嘞!


(1) 鵝肝蒸蛋 (送的!)




(2) 火燒活龍蝦,殘忍咗少少




(3) 澳洲鮑魚,手掌咁大隻,好鮮,是晚最愛!



(4) 脆皮鵝肝牛油多士,厚厚的!



(5) 澳洲和牛薄燒,包著的是鮮炸蒜片啊



(6) 煙肉櫻花蝦魚子炒飯..............前身!!  聾貓同一隻似雞的馬騮!!


 


(7) 炒菜、龍蝦頭湯,冇相睇!


(8) 甜品: DORAEMON紅豆夾餅,仲有雪糕!



最好玩o既係..........師傅尖尖賀我的蛋漿大字!不過打咗十隻蛋先成功整倒支蛋筆哦...!!





呢度無論侍應定個師傅都好nice。最後仲送咗tiramisu俾我地做結婚週年禮物,哈哈!!



開心既一餐! 但就貴咗少少囉,吃之外是一種娛樂!


2 則留言:

  1. 個師傅好正丫~
    結婚週年快樂~~~
    [版主回覆10/09/2010 16:22:00]多謝你啊ANNIE

    回覆刪除
  2. 結婚週年快樂~~~

    回覆刪除