2010年9月9日星期四

豈能戒......甜

識我的朋友都知我好鐘意整甜品 


曾經非常喜愛儲蛋糕書。多樣化食譜,很是有趣。


而家,蛋糕書我已經唔會太有興趣買唻睇,因為唔再鐘意睇D基本教授之做法,現在我享受看成品的精緻賣相、別出心裁的創意,更愛欣賞作者的心機及堅持。


今天9月9日,是老公向我提親的一週年紀念 (過大禮日子啊!!)


收到一份小禮物呢! 是.......................................獨角仙的 "豈能戒甜"



 


唔知大家知唔知 "獨角仙" 係何方神聖?


唔係昆蟲呀! 係網上甜品世界好出名的烘焙愛好者


我實在欣賞書中每一款甜品的精緻造型,顏色的配搭,耳目一新,不愧為大師級!


以下的這兩款甜品,我一定找個時間完成它,謝謝作者的分享啊!


芒果粉紅胡椒意大利米布甸 (左)、無花果朱古力批(右)


 


真係好想食啊!!


oh......................都要多謝老公先


1 則留言:

  1. 請問呢本食譜內係咪有教人做咖啡mousse的? 可以分享recipe嘛?
    [版主回覆07/02/2011 23:05:00]本書沒有跟隨我到北京生活, 冇响手哦...不過咖啡MOUSSE不難整, 上網應該找到很多的呢..... TONY WONG果本"五星級甜品"有教, 你上網SEARCH下啦...

    回覆刪除