2012年12月8日星期六

生日天 + BB結構全面體



期待了數周,今天既是生日,也是BB照結構的大日子。

人地話,照結構、4D呢d,會好清楚見得到bb個樣架,真係唔知佢咩樣,似我定爸爸多d呢? 不過佢係仔,係爸爸好d,爸爸靚仔嘛!

11:30am到達,等左半個鐘倒入房,坐在能調節角度的椅子上,面對一個大電視,bb就快在畫面出現了。

塗上啫喱 (好細心呀,呢間診所的啫喱是溫熱的!!),醫生用探頭在肚皮上碌兩碌,BB大特寫出現了!

第一個畫面,BB刚刚在打喊露啊! 小咀在動,我問醫生 "咁樣佢咪飲了羊水囉?",醫生話 "BB日日都會飲自己D尿架啦!"。

原來羊水係BB的小便...........

醫生好細心地 "數" 佢要睇得倒的器官,呢個腎、肺、胃、心臟啦...........XX!!$#%#.......我照舊睇唔出。淨係識得認到眼耳口鼻、手指仔腳板等等。

醫生來了一個腳板仔大特寫,我刻意讓他停留片刻等老公影下來。

然後看寶寶的樣子,醫生說5個多月大的胎兒,其實只有皮和骨,沒有很多的肉及脂肪,所以看起來很 "瘦",按個摯,電腦會模擬地加些肉上去,讓心急爸媽也有機會一睹小寶寶容貌。

映像一出,嘩!!

點解個鼻同個咀可以咁爸爸架?!! 激似!!! 一d我o既影子都沒有?!

我睇見佢老豆開心到.............d笑容真係收唔埋,哈哈!!

不過有樣嘢我聽後覺得自己對不起BB,就係我子宮有不少纖維瘤,這是一懷上寶寶才發現的,寶寶一路大個瘤都會大,咁樣,就會同BB "爭位",因為子宮空間細咗嘛。

見倒BB映像時,BB是成個人摺埋的,即是對腳伸直放在頭頂,好似膝頭要貼住個鼻咁樣。

醫生話 "係呀,少位嘛,佢咪摺埋囉.........." (哎呀,聽完個心好 "UP",BB對唔住呀!!)

我問 "會唔會一直都摺埋架? 咁咪好辛苦囉?!",醫生話都唔會o既,佢唔舒服都會自己郁下的。

離開診所,醫生送我們一隻光碟,刚才照下的相及video都有!!!

好好的生日禮物!!

今日過生日,有bb陪住,一家三口的,過得簡簡單單但都好滿足,尤其成日返睇bb小腳板的相!!

希望12月20日去見張國良,再照bb時,會見倒佢唔再玩瑜伽,對腳放返落唻啦。


小小腳板 



個鼻真係好似呀!!!

沒有留言:

發佈留言