2012年11月26日星期一

我個仔啊........踢我了!!

都差不多5個月啦,人地話,4個零月便會有感覺了,點解我冇FEEL架...............

BB都冇踢過我o既.............

定係我真係唔識分呢? 人地話,唔好想像係好大力,只係個肚好似攪風咁, "了一了"!

今日,老公又未返,我自己焗豬扒飯食,唔知係咪忙咗一輪,坐低開始吃時都9點幾了,係咪餓親個仔呢? 食咗兩啖,個肚跳下咷下咁。

咁怪o既,扯高件衫望下個肚........

哎呀! 個肚跳咗一下喎!! 真係有嘢响入面隊出來咁架!!

立即攞部手機,嘗試錄低佢,錄咗4段,都未捕捉倒,到第5段,等到第18秒,終於影到啦!!

whatsapp俾老公睇,佢話 "咁就係踢嗱?!"

佢話佢好羨慕我,因為我成日同佢講陀住bb真係有一種好奇妙的感覺,好難形容,嗰種 "在一起" 的感覺,有d "我開心bb就開心" 的感覺,好有母性! 加上我話bb踢我真係好得意,佢叫我形容佢聽我又形容唔倒,佢話佢好想感受下,但冇法子感受!!

我話第日bb動作大d,我就叫佢摸住個肚肚到時就有feel啦!



沒有留言:

發佈留言