2011年8月21日星期日

公司的轉變

成2個月冇上過唻了。

2個月,公司轉變好大呢。

唱大草园果個經理,受唔住123多次公開的責備,唔撈,走咗了。

唔彈鐘,唔知咩原因,7月20號又走埋了..............

我個部門,少咗一個經理,總監走咗,變咗孤兒仔,D工作推動唔倒,生產力低咗好多。

唔彈鐘响度果陣,因為佢"唔彈人鐘"、咩都攬唻做的性格,攪到我鬼死咁多嘢做,成日怪佢為咗攞表現要下屬做埋D非我屬類的工作,個心幾唔妥o家都.............

今天,打開郵箱,再冇人SEND email 來咁滯........唔係話一d工作都冇,好得閒,只是冇咗個阿媽咁樣角色的人,每天叮囑你按時要完成什麼,你死你事、d嘢你甩你事、俾123鬧都係你自己o既事,冇人提你冇人care你,仲有其他dept可能好想見倒你俾人鬧o添。

唔彈鐘,呢一刻我有d掛念你.................

點解佢會走? 聽講佢話佢奶奶生cancer,要回台灣照佢顧喎。

我覺得有少少奇怪,第一,佢仲差半個月就過probation了(總監是半年,probation期間工資只有八成),咁都唔等? 佢人工好高o家,好似十皮嘢。第二,佢走得好sudden,星期四我仲同佢傾公事,我一點都feel唔係佢想走,因為佢鬼死咁上心同落力,又冇唔開心吖,但佢星期五下午四點就走了,連宿舍都即日check out埋,所有嘢打包搵courier送番哂台灣。佢底下的經理,包括我在內,都應該同我地講聲吖,我地平時都有傾下計咁,但真係一句都冇交代。第三,佢來大陸做嘢十幾年,不嬲都冇照顧佢奶奶啦,即使知道奶奶病了,都不用即日resign、即日飛回去咁急囉.......

我自己估係,佢可能聽倒d閒話,俾人攻擊自己,努力工作又冇人認同,呢個MOMENT要爆了,心淡走囉.......

因為佢成日唔彈鐘咩都做,攞咗不少表現機會,帶領得我個部門幾好咁,好多總監唔鐘意佢,甚至同自己的手下講,佢冇料又扮有料,扮哂响好多公司撈過經驗十足,唻到呢度一d實際表現都冇,淨係識响123面前present得好好。

我八倒,佢走時123都留佢,唔批准的,佢好堅持話 "咁你就當我請病假啦,我點都要走..."。昨天,我向123汇報,佢都感慨地對我講 "你阿唔彈鐘走果時,佢都好難過呀,佢話冇人support佢,好孤單,唉,我何嘗唔係冇人support吖........."

嘩,你係一日之下萬人之上的123總裁喎,你不嬲都唔使人support啦,下面的人只需認同你,行動咪得囉!

我估唔彈鐘真係做得幾唔開心,但發生咩事先突然要走,真係得佢自己知。

我而家日子一日一日咁過,都冇話唔開心o既,我都係過客而已,老公走,我就走,take it easy啦!


沒有留言:

發佈留言