2011年8月27日星期六

天津的公司晚宴

刚過去的8月3日係我公司的16週年,舉辦了晚宴。但不是人人都可以去呢,只招待高級管理層同海外的經銷商。

因為聽講d嘢好好食,我部門的一個經理"阿肥妹",好辛苦R了兩張門票(300蚊美金一張)入去食一餐,仲益埋我o添 (不過我老公好衰,佢話可能肥妹唔係志在食,係志在入場釣金龜)

不過冇free lunch,我地要做接待工作來抵銷呢一餐。

舉辦的場地是公司自己建的宴會大樓,即下圖金字塔形那座,很是有氣派的建築 。我天津公司就是有錢,咩都要型,要駕勢,咁先可以贏得當地政府的支持。

食物其實都係一般般啦,不過相比在宿舍員工餐廳吃雞脾大豆牙飯,呢餐真係天上人間!

晚宴會場同外觀,好靚,佩服!

同事門啊! 桃紅色就係肥妹! 男嗰個是品牌部的總監,後生果陣應該幾靚仔!

下面嗰2個女的真人幾靚女架!

散場仲有煙花睇!

 


沒有留言:

發佈留言