2011年6月18日星期六

公司卡拉OK大賽

前兩星期,公司辦了一個卡拉ok大賽,我部門都要派代表參加。 唔彈鐘又想攞表現,想我地諗個別開生面的表演,頂,忙Q到死,冇人願意出面,好在有個男經理,好鐘意唱歌表演,自己主動出戰,我地梗開心啦,但唔彈鐘就覺得唔夠勁,唔能夠留下深印象俾123。但又唔好意思拒絕果個經理啦......專登開咗個會唻討論呢件事:


唔彈鐘: 我相信XXX肯自動上陣,一定係對自己歌喉充滿信心,我都好期待...............


眾人: 係呀佢唱得好好o家,派佢去夠o家喇.............(大家都唔想郁,包括我!!)


唔彈鐘: 但是我地有成廿個人,只派一人出戰個氛圍唔係好夠...............大家不如腦力激盪,再想想啦!!


眾人: 佢唱咩歌呀?


阿經理: 蒙古大草原呀................  (.") (眾人側目......)


一個新唻的妹妹仔: ! 我之前公司都有表演過跳舞o! 係民族舞,可以借倒4套舞衣呀,我俾相你地睇!!


(套舞衣,好有民族風,分2截,中間露好多肉,肥的穿上會很難看。d顏色好誇張,要化好濃妝唻配果種呢,好襯大草原!)


唔彈鐘: 呢個主意太好了,相信X經理不會介意同台表演o既,佢地不能搶你風頭的,你放心!


(但我望倒阿經理唔係好開心............)


小妹妹: 我有4套,有冇人想跳呀


(冇人有反應.....大家沉默咗成幾十秒,阿經理簡直冇出聲啦)


唔彈鐘見狀:.........er........一係我地派幾個新人(剛有4個新入職,但當中2個好肥),俾機會佢地表現自己,為部門出力啦!


眾人: 好好好,應該係咁啦...............  (新唻的黑面,尤其肥妹,舊人係咁叫好,包括我.........)


唔彈鐘: 你地唔出聲我自己點啦! ABCD你地4個啦........(除了提議果個之外,其他都黑面,但佢地級別低不敢SAY NO,俾唔彈鐘屈咗機!)


此時,一個老女人經理: ......................!! 其實,我係一個蒙古人唻o..........................


眾人: ......................又點呀?


老女人: 我幫你地排舞啦!!!  (.") (眾人又沉默了................)


唔彈鐘: 哎呀! 好好好.........太好了,咁樣先有氣派,先有看頭!!! 但係....................你估餘下的人仲可以做D咩嘢唻表現自己呢?


(................仲唔夠!想點先夠皮呀!! )


唔彈鐘: 起碼都要啦啦隊!D口號呀,動作呀咁! 邊個可以幫手呀? (眼睛轉向我.............!!)


()我咪: ......................我囉,我諗啦下............


就係咁,在唔彈鐘疲勞轟炸之下,我地又多咗個工作以外的任務,替她討123的歡心..........


不過算啦,未試過同D同事咁樣玩,當日都算幾高興,最後冇贏到呀,但有200蚊參予費囉。


D相你地睇:


跳舞衣頂帽



比賽場地



我的同事!





 


1 則留言:

  1. 唱d咁嘅歌。。。睇標題仲以為你中咗呀!wakwakwak!

    Wei,我都有你條scarf ;)
    [版主回覆06/19/2011 13:59:00]自己唱都冇開果個會的內容咁頂癮呀....真係俾蒙古人笑乸死,無拉拉彈出唻話排舞........!
    係呀最後取消去日本.....諗住10月大陸的國慶去拉薩呀(西藏)!要好好鍛鍊身体了..........!

    回覆刪除