2011年6月17日星期五

過試用期了

成 2個多月冇上唻了,因為yahoo blog在北京是blocked的。昨天才開通番個server (把我在北京的電腦 ip射番香港再射番過唻,現在上網如同香港了),去番facebook,終於同大家親近番。


話說回來,我已經到埗三個多月了。我覺得自己尚算適應得快,還去了不少地方、找到香港口味的茶餐廳,去腳底按摩都2次了,地鉄我都摸得幾熟下啦(有十條綫呢!!),你地唻北京,我都可以介紹介紹呢!


6月15日我過咗試用期了,每天神速地過,8:30上班開一個會去到12:00pm食飯,12:30食完又開工,一連串e-mail後又5:00pm,大家都下班(因為趕班車),我住宿舍通常做到六點零先走,咁又食dinner了,工作多的話返到房間繼續做,沒有工作便煲下劇咁,慶幸天津有個華娛台,成日播韓劇,我已經睇咗面包大王、粉紅色口紅、妻子的誘惑、秘密花园、瑪莉外宿中,有時電影台會播周星馳! 逃學威龍同唐伯父點秋香配咗大陸口音,一d都唔識笑!!


公司方面,有個一人之下萬人之上的女總裁,公司最大就係佢(董事長不管日常事務嘛),管幾千人,佢最鐘意排哂所有員工响一間房度,好似小朋友咁叫我地數123咁報數,以反映佢的團隊形象素質高!!  我叫佢做123總。不過佢好能幹,40歲唔夠便做總裁,我收到小道消息說她原本是董事長的秘書,跟住就一路升上去,仲同董事長夫人有過過節 (唔講都知乜事了)。佢出名好惡,我跟她開會4-5次,開親會一定搵倒一個人唻駡,不過佢駡親都係好有道理的,佢的思路好明確,但下面的人跟不到佢的節奏做事 (始終都是大陸做嘢的作風,得過且過、交咗功課便算的那種),所以佢一天到晚都找到要駡的對象,佢個速記仲會把佢駡人的內容一五一十的記低再作為minutes發給開會的人,好好笑!! (例如: xxx在說今年的業績,123總在旁冷笑了並伸了一下懶腰,指導xxx說做事不能沒頭沒腦..........佢都會記在minutes上!!好頂癮!!)


不過我幾鐘意啊123,因為佢領導得好有道理,只要安守本份做足准備,佢指出你有錯你唔好搵藉口承認錯誤同跟進,佢般就不會開口駡,係果d "我冇跟進因為成個禮拜都忙住做另一樣嘢......." 呢d人就會被駡得好金,仲會扣10%人工。係呀冇錯,我公司好多規距,好容易會踩倒屎就扣人工了,如星期一早上的升幟禮遲咗少少、著咗露趾鞋、著鞋唔著絲襪、踩咗草地一下、工作枱亂咗d、唔記得戴上公司個心口針......都有機會冇10%人工,你仲會連累上級領導一起被罰,你扣10%,佢要扣15%! 咁你就大罪了!


我仲有個上司"唔總監",唔係因為姓吳,係因為佢收到123的任何指示,無論原本屬唔屬於我地部門佢都攬哂返唻,之後就淨係會派哂落唻讓我們做,所以我叫佢 "唔彈鐘"。點解要咁? 唔敢rejectd 123囉,驚被駡、又驚被扣人工。唔彈鐘都是新唻的,早我2天入唻,佢試用期仲耐要半年,而家係咁攞表現,我覺得123暫時唔係好欣賞佢,所以佢更加焦急,又好驚我地做錯嘢被罰人工連累到佢,佢每個禮拜都叮嚀我地著好d,見倒123嗌得大聲d,要留下好印象俾123,等自己都可以加分。唉..................


不過,我留在這裡都是陪老公,又當學習國內上班生活,練好普通話,咪當融入佢地文化,反正咁忙,D時間咁快過,都冇壞吖.....................


我公司環境:



辦公主樓:



OFFICE大堂:



OFFICE內:



公司宿舍飯堂:



房間環境:



沒有留言:

發佈留言