2010年4月27日星期二

我最愛的卡通人物

我最愛的卡通人物,就是細細個瘋魔萬千少女的一顆心的"小忌廉"喇!! (暴露年齡秘密了呢....嘻嘻!!)


但我一向不愛實物一樣的 12" figure,始終動畫裡的小忌廉是最靚的。


唯獨一次非常偶然的機會,在網上看到一幅相...............嘩! 我瘋狂了!


小忌廉cross over kewpie!


kewpie我一向都儲開,呢個合體簡直令我一見傾心。"佔有慾" 霎時急升!!


搵搵搵..............搵咗好耐,終於在ebay上找到了。翌日交收,盛惠$100元。


我老公話太貴了,公仔只有2cm高的一條電話繩。


但對我而言,太值得了!!


後來得知Amanda都有呢個CROSS OVER版,佢同我一樣,唔捨得用呢!!!


好CUTE呢,仲有支神仙棒,唔知有冇拿著小星環版本呢?




真係好可愛呀!!!!


1 則留言:

  1. 謝謝你的分享啊, 如果有空請到我的blog一起分享^^ 我的是做軟陶公仔的~

    回覆刪除