2010年4月29日星期四

得意BB集 ^^

我身邊的朋友,有大半結咗婚,有1/3都生咗BB了。


而家朋友聚會都會見一群BB,睇住佢地大,真係好得意。成日見住D咁可受的BB知第二時自己有了,會否都是咁可愛呢


等我介紹一下這群可愛BB!!


體重是健康院紀錄中,同年歲BB裡排第三重的小MIC MIC!




她叫悠悠,生得很像爸爸



好友JO的紫婷BB!



超可愛的HAILEY!! D 頭髮好似我個大檬咁,十個CUTE



爆似老豆的洋蔥頭妹妹EMELIA!




 3個月大的雅妍, 見親佢都肉緊到死呀


5個月大的雅妍,頭髮多咗,都係咁肥嘟嘟



最近加入我地大家庭的桐桐BB!






你們看ASHLEY的這隻節瓜手!! 她是朋友中最肥的BB!! 抱唔起呢



表妹的BB樂桁! 單眼皮, 肥嘟嘟,成身都是圓型砌出來的!超爆得意!!



鬼鬼地的LYENNA, 好靚女o家! 似足混血兒媽媽GIAN!!



 14個月大的小豬,擁有好似2歲咁大隻的身型,見倒佢偷笑個樣真係好想咬佢o家!




雖然而家已經6歲了,但我也要show一show最super cute的姨甥女琳琳



同小新做twins呢!!!



 


沒有留言:

發佈留言