2010年1月30日星期六

偷閒玩樂行 變 盲俠行...

尋日偷得浮生半日閒,我同肥佬都請咗一日假,問朋友借咗部車,懶浪漫咁,去咗黃石公園郊遊。


其實這裡沒有特別之處,只是想吸下清新空氣。見四周空無一人,得一間士多仔,悶悶地買了一隻$10的橡筋紙飛機玩 "放飛機" !! (係咪好無聊呢.........)


肥佬花咗15分鐘去砌隻飛機出唻,我無聊得很,周圍影相。



紅色的虫! 得1mm長,好似一隻蝦



砌好隻飛機,肥佬繞下繞下螺旋槳條橡筋,一放手,飛機起飛了! 我見狀好似回復童真咁,搶咗唻玩。




人繞我又繞,都唔知點解過我手o既嘢唔夠兩秒就...............................一放手,隻飛機 "向下" 飛,插向地面,連螺旋槳都爛埋


就係咁,花咗15分鐘先砌好,價值10皮的紙飛機唔夠兩秒就俾我K.O. 咗了。


我老公話 "你都係要玩D整唔爛" o既嘢架喇......"。去番間士多仔,買咗隻$5蚊o既  "叮噹竹蜻蜓" 俾我玩。


呢隻蜻蜓唔會玩爛,仲可以飛得好高。



我地懶浪漫咁一人一次間住玩,點知.......


諗住唻一下 "勁" o既,大大力咁放出去...........................


就係咁,我隻右眼就 "花" 咗喇,當堂紅哂爆血管,紅眼症咁。 [眼球不慎被竹蜻蜓隻 "翅" flak咗一flak]


肥佬緊張之餘都好嬲咁鬧咗我一餐, "邊有人玩乜都有事o家,唔係整爛件嘢就係俾件嘢整親"。


唉..............做咩鬧人喎,我都唔想o家.................................!!


之後冇心情再玩,渣車離開咗呢度了。o係部車入面,我眨眼都痛o家,不過都唔敢出聲呀!


好彩過後唔再痛,但隻眼仲係好紅囉。為咗紀念自己咁論盡,專登留番呢隻竹蜻蜓,插咗o係家中的花瓶,警剔自己啊!


真係天真漫斕的一天呀!


1 則留言:

  1. aiya...我同你的共通之處: 粗魯 !!!!!hahahahha!
    估唔倒我地反而會比個男人鬧返轉頭!
    你都要小心d呀!
    [版主回覆02/20/2010 22:59:00]
    give me 5 sin la!!!

    回覆刪除