2010年1月3日星期日

Amanda的婚禮

2009年12月29日,好友AMANDA結婚了。


很可惜我比她早嫁,無緣當她的伴娘了,但也慶幸是姊妹團之一。


燙貼的新娘,為姊妹預備好同色不同款的姊妹裙,又安排了化妝SET頭,這是多麼幸福的安排! 要知道,做人姊妹,條裙同當日個LOOK向來也令人非常頭痛。


新郎哥8:15am踢館,我需要6:00am到達女家。化妝師maggie帶同兩位助手協助今天的化妝工作。我對maggie說了,原本我想找她成為我BIG DAY的MUA,但很可惜她已經冇期了,Maggie便親自操刀替我於早上化妝set頭,好鬼開心,都叫做感受倒被名氣大的MUA化妝是怎樣的一回事,"快而準"! 真係好勁呢.....


MAGGIE早上替我SET的頭



晚上的HAIRDO,由她助手SET的,我較愛早上那個@.@



她就是這天的MUA,MAGGIE



新娘這天當然靚到暈,特別喜愛早上及註冊時的hairdo!


新娘早上的HAIRDO,NICE!!



好靚的註冊LOOK,成個明星咁呀!



而整天令我最印象深刻的是晚宴時播出的即日剪片,做得好好,是我看過中最好的!


Amanda,恭喜你成為衛太呢


今天的花絮..............................


同新郎哥都唻個合照先,我覺得佢今天有D似EASON!



WEDDING GOWN個尾尾又輕又飄逸!



有條毛毛,成個貴婦咁!!^^



我冇毛毛,凍到C呀.......



與新娘合照留念



成班SISTERS!



迎賓條裙都好靚呀!!



終於食番個CAKE2蛋糕了,YUMMY!!



晚間我負責RECEPTION,苦差喔!



這位可愛的BB是IRIS個愛女



 


HAPPY WEDDING! MY SISTER


 


1 則留言:

  1. Maggie呀!我今日先上完佢堂咋!
    你個friend好靚呀!
    [版主回覆01/28/2010 10:34:00]你跟佢學化妝呀,好好玩咁喎,enjoy呀!
    第日有需要幫我化下吖......

    回覆刪除