2009年8月29日星期六

Wedding Cake之選擇

係時候揀選我的wedding cake。


原本我係諗住去銅鑼灣CAKE 2度訂,因為賣相真係好靚。但肥佬同我講,佢同事介紹了一間專做WEDDING CAKE的舖頭俾佢,佢諗住同我去睇睇先。咁算啦,放棄CAKE 2囉..................


今天同肥佬去那間舖頭,原來,就是CAKE 2了!! 哈哈~~~ 好開心


我的要求很簡單,SIMPLE ELEGANT,我不喜歡花巧ICING CAKE,CREAM CAKE先好食家嘛!


由於我BD係星期一,不會有好多人看著我切餅,所以只打算訂6磅。6磅做不到兩層了....所以放棄了我看中的這個精選:



看過哂D圖片,單層的篩淨 2個,最後揀了單層藍玫瑰款,我記得PERRY也好像揀這個的。點解篩走另外o個個?


因為肥佬話似垃圾桶喎,哈哈哈^^


我的最後選擇



 


似垃圾桶的款式,其實都幾靚o既....哈



 


沒有留言:

發佈留言