2009年8月21日星期五

倒數30日.....回想

今日8月22號,一早瞓醒,計計日子,距離BIG DAY仲有剛好30日。


一陣晏D會去取帖,已經印好咗了,多謝昌記的伯伯,替我印上URGENT印仔,讓工廠替我極速一星期印好!! 我的工作表又可以多個 "剔"


好似...............乜都預備好喇喎。


哈.......咁就剩番一個月時間了。


回想起上年12月20日決定結婚,因為今年年初買咗樓,但又想再儲多少少錢結婚,所以諗住放租出去 等人幫自己供。租期死約一年,所以計過,點都要係2010年先收得番層樓,預備結婚用。


搵師傅摘日子,日子是2010年的10月。諗住大把時間啦,仲有成差唔多兩年時間預備。但我朋友文仔同碧茜話,而家 "放租等人供呢支歌仔" 唔係唱得咁好聽,好多雜費是業主包的,而且俾人住殘哂先用唻結婚都要俾錢落去執番好間屋啦,不如自己住啦。


就係咁,租唔成 (我們是好易被人地意見影响的人 !! HEHE.....),自己住,咁.............就冇咗"一年死約" 的限制了,2009咁好年,不如.............就今年啦。


再找同一個師傅摘日,給我的,便是我一生人中的重要日子,2009年、9月、21日。


9個月的籌備時間,真係未試過咁忙,婚紗展、金巴利道、金都、百利、上海街.........呢D地方一個月出出入入幾次。


搵酒席-------------碰壁、再搵、搵倒、落訂。


影結婚相----------揀衫、影相、揀相、收相。


試晚裝------------揀衫、HOLD衫、轉衫、FIRM衫。


試妝---------------揀人、試妝、REJECT、再揀、再試......N次後,CONFIRM。


新屋傢俬----------邊揀邊買,買足9個月。


阿媽著對咩鞋、家姐阿妹著乜衫、阿爸造西裝、奶奶戴咩首飾.............唔知點解,佢地都要我參予在其中。哈哈...........回想起來,原來忙咗咁多嘢。


過大禮、上頭用品、安床用品.........都買齊了。


BIG DAY RUNDOWN 又寫好,明天還相約哂 20個兄弟姊妹第一次GATHERING。


 


一日一日咁過,現在,剩下30天。心情是輕鬆的,因為D嘢好似忙完了。但不自覺地昨晚又發了一個惡夢.............是否無形的緊張及壓力又漸漸地湧現呢?


尚餘只30天的 "單身" 生涯,是否應好好享受?


哈哈~~ 約番D損友出去蒲番幾晚先......


1 則留言:

  1. 睇完你既感想, 我都諗緊, 完成呢件人生既大事之後, 超開心之餘, 可能都會感到少少失落... 到時睇返自己既籌備blogs就會好回味...
    [版主回覆08/22/2009 16:54:00]係! 我間唔使又會睇番自己的舊POST.......都幾回味,其實籌備呢段時間,真係幾值得回味!!

    回覆刪除