2009年7月1日星期三

ZARA看結婚相美編

今天七一的節目,是去zara看美編。


看過好多ESD life的JM的comment,近排真的踩多過讚,大家呢排zara好像很反感,我想是待遇不一及他們態度上的問題啦。


出門口前我非常擔心,我的80張相會被編成怎麼樣呢? 一本大相簿,頂盡30頁,平均打開的2個pages咪有成4-5幅相??!!點解我唔早d問定佢地會否加頁數呢?


不過都係錢的問題,如果d相真係細到我接受不了,唯有以錢解決囉....


去到坐低,serve我的仍然是近排被d JM鬧得很勁的judy (不過聽d JM講佢待客的態度又真係.....較為率直)。佢用電腦show咗我編出唻,嘩!! 十個surprise!!


Jenny替我把80張相分咗做2本大相簿,著WG的一本 (45張),EG的另一本 (35張)。平均 2 pages有2-3幅相,不會很"細細格",佢呢個offer真係意料之外,佢地乜嘢都要拗一輪先爭取倒家嘛,呢度我真係賺咗。好開心呢! (後尾佢話我的相確實算多加上有加大油畫便給我這offer)


佢地美編做得不錯,WG那本基本上冇乜問題,我擔心的有冇留白問題也沒有出現,我很快便confirm了。係EG的那本,佢本身只給了我24頁,排得幾迫下,我有7張青馬橋夜景相,幅幅都橫向 "景大人細",唔放大唻編根本睇唔倒 "人"。但佢真係冇放大到,把7張"景相"迫埋在4頁 (即2個橫誇頁),有幾幅仲縮到得手掌咁大,個MOOD冇哂! 我同JUDY反映話:


"咁樣編我的夜景相全部變得好冇MOOD喎,反正每本大簿本身可容納30頁,不如開多2頁給我猜番勻呢7張青馬橋唔好咁迫啦,你幫我問問JENNY啦..."


一向"企硬+話唔倒事"的judy忽然變得 "好話得事",佢諗咗一陣話 "問題唔大o既...........",咁就答應咗我了。(會否是近排佢被投訴多了,被jenny照過肺叫佢有d位自己執生呢?!)


佢mark down我的改動後,我就confirm埋本EG,不會再睇多次美編了,個半月後有相攞。


臨走前被JENNY要求我劃押agree佢地攞我的相做sample (唔怪得special offer我啦),我見佢地今日咁疏爽,我都答應了。


終於KO咗zara這輯相,唻緊羅浮宮的一輯,要等到成8月1日,等我再打電話去問問可否早一些先,唔係我BIG DAY那天不能display出來了。


沒有留言:

發佈留言