2009年7月9日星期四

揀衫記(二)--顯卓

雖然2月份我已經在顯卓hold哂1件WG 3件EG,但知佢每個月都返新衫,成日心思思想再睇下。


6 月o個陣去ZARA睇結婚相,未夠鐘又突然落大雨,無端端心血來潮上咗顯卓度book時間,用埋次free change quota,一book便要7月10號了。那天看見了一件很靚的金黃色EG,一見難忘,又見倒多咗些特別款式的婚紗,好想快D試!!


今日我專登同埋阿妹、家姐、媽咪一齊去幫下眼,順便替我妹揀埋伴娘裙。一去到JOJO未得閒serve我住,我唯有睇住d相簿先啦。我個妹就被另一個sales serve緊,因為揀伴娘裙款式較少較容易。


睇哂d相簿,咦?? 唔見咗上次令我一見難忘o個件金黃色晚裝o既?! 我捉住一個sales帶佢去上次條裙display o既位置,形容埋顏色同款式,佢地都唔知我講乜!!


都係JOJO勁(佢真係出名好記性),我最後都係向佢求救,佢諗咗一陣就話 "XXXX" (code)吖嘛,佢叫個女仔入倉攞,原來佢話條裙D釘工好易鈎爛,唔想俾D客試到殘哂,所以SHOW咗一段短時間便收起咗。嘻嘻!! 好在我記得又形容得番啫,最好彩是SERVE我的人是JOJO! 佢真係幫我好多。


一試之下,死喇!! 我家姐細妹阿媽一致認為呢件贏咗我心愛的藍色EG!! (我是在會展看見那件藍色EG才join這間的呀!!) 藍色EG係for 迎賓家嘛,要sharp d,但呢件金黃色又真係釘工同款式都贏咗,幾番掙扎下,jojo替我拿主意,說這件金黃色點都唔可以"side",一定係迎賓,藍色便留唻送客吧,因為好難得check咗期之後金黃色那件available喎。


跟住再試婚紗。本身揀咗那件是要真胸、前面see through的,但個拖尾不算很特別。開頭揀呢件是因為 "前面" 有睇頭好 "聖梘",而家諗諗下,都係較多人留意婚紗個拖尾,所以都係再揀件拖尾要威威的! 但睇相簿又係冇乜啱feel,JOJO又替我入倉搵,佢搵咗10分鐘,攞住一件WG對我說 "得喇,係呢件o家喇,你係要呢d o家喇!"。


呢件象牙色婚紗,好鬼重身,但.....................個拖尾真係好勁呀! 前面 d detail位又不錯,結果又轉咗呢件。我話 "呢d衫相簿又冇,又唔放出唻,唔for租的嗎? 咁擺o係度做乜??" ,JOJO話有些衫貴D又重身,返得一千零一件,唔想試殘哂,真係睇客o家咋,麻麻煩煩那些客就唔使旨意了....(好彩我向來都識做,仲買糖佢食o添)


今日之行,轉咗一件EG一件WG,其餘藍色EG同紅色敬酒EG就KEEP番,冇得再轉的了,9月15日FINAL FITTING。有信心一定會好靚o家!!


俾大家睇下先.............................


金黃色迎賓EG



紅色敬酒EG



藍色送客EG



勁拖尾WG



OUT了的see through WG



2 則留言:

  1. 你揀的WG真無揀錯!
    雖然話OUT了的係SEE THROUH,但其實睇相都無乜特別~
    [版主回覆07/13/2009 23:27:00]係咩??!! 咁好彩啫 :)
    我第一眼見那件see through好鐘意o家,睇實物好grand o家...

    回覆刪除
  2. 唔,我覺得送客同席前個feel有d似都係好閃!點解唔揀件a-line?
    [版主回覆07/24/2009 23:32:00]我著A-LINE好核突o家!冇計呀要著鋼.....

    回覆刪除