2008年12月8日星期一

~生日快樂~

今日我生日,收到最愛的禮物。是我最最最渴望的禮物。


有朋友說我很傻,或者說我咁大個人仲鐘意D咁o既嘢,我偏偏就係咁,I'm Loving it!


因為我由細到大都已經很喜歡它,現在它更不單單是個公仔,它成為我個女"檬檬"了。


多謝肥佬,她也成為肥佬的囡囡了!!


我地一家三口去了藍生圍郊遊,途人不時眼甘甘望住檬檬,仲有個女仔向我借了檬檬影咗幅相,因為她也是十分喜愛monchhichi呢!!


肥佬說有點後悔送了檬檬給我,因為他覺得我太過鐘意隻公仔,好似"寶貝計劃"入面o個個杜麗莎咁喎....hehe~~~


 肥佬送給個囡的第一件衫


 檬檬與家中小狗混熟了


 吃了媽咪的壽包


 與阿女的合照


 


 


沒有留言:

發佈留言